sunnuntai 9. lokakuuta 2011

Laihdutuksen tarpeessa.

Pitempään olen jo aikonut ruveta laihduttamaan, mutta se on aina jäänyt. Laiskuus ja saamattomuus on vienyt voiton. Olen ollut kotosalla kesäkuun alusta alkaen ja jokainen päivä olen miettinyt, että nyt minä sen laihduttamisen aloitan ja nyt rupean harrastamaan kaikkea kivaa. Sehän on vaan jäänyt. Nyt pääsin sitten töihin ja aikaa ei ihan järjettömästi joka päivä ole liikkumiselle. Ajattelinkin että kun asiakaspalvelu tehtävissä olen, niin olisi ehkä kivempi asiakkaillakin tulla minulta palvelua pyytämään kun ei tiskintakana kauhea porsas röhöttäisi. :D

Haluaisinkin kysellä teiltä seuraavia asioita:

* Oletko sinä ylipainoinen, tai muuten vaan laihdutusta harkinnut?
* Mikä sai sinut pudottamaan painoa ja muuttamaan elämäntapoja?
* Mitä liikuntaa sinä harrastat ja kuinka monesti viikossa?
* Kuinka paljon vietät aikaa harrastustesi/liikunnan parissa viikossa?
* Muutitko ruokavaliota laihdutuksen myötä?
* Kerro minulle jokin hyvä vinkki joka saisi motivaation kohdilleen! :)

Kaikkien kyselyyn vastanneiden kesken arvon jotain liikkumiseen/ laihduttamiseen liittyvää. :) Kerron palkinnon myöhemmin. :)

Kuva lainattu Googlen kuvapalvelusta


Kyselyyn on aikaa vastata 23.10.2011 Klo 20:00 Saakka! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun jätät jälkesi käynnistäsi! :>
Anonyymit: Olisi kiva jos laittaisitte nimimerkin perään :)